چهارمین جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه 

نفرات اول تا سوم تنیس روی‌میز معرفی شدند 



نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز خبرنگاران و اصحاب رسانه هرمزگان مشخص شدند. 
به گزارش صبح ساحل، پس از برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی،  ضربات پنالتی بسکتبال،  دارت ، ضربه پنالتی گل فنی فوتبال و  شطرنج مسابقات تنیس روی ميز خبرنگاران و اصحاب رسانه هرمزگان با همکاری هیات تنیس روی‌میز هرمزگان در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز برگزار شد. 
این مسابقات به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان،  انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ، روزنامه صبح ساحل  و هیات تنیس روی میز هرمزگان برگزار شد که در پایان در بخش آقایان راشد شرف از ندای جزیره اول شد. حسن صالحی از بازار جنوب در مکان دوم ایستاد. غلامعباس شمس الدینی از سفیر جنوب سوم و کامبیز حسین پور از پایگاه خبری چلچله بندر چهارم شد. 
در بخش بانوان فاطمه سالاری از خبرگزاری ایلنا،  رویا حسینی زاده از روزنامه اسکناس و مرضيه اکبری زاده از هفته نامه صدف خلیج فارس عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقات تنیس روی میز ۱۴ نفر آقا و ۷ نفر از بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه با هم به صورت تک حذفی برگزار شد. داوری این مسابقات برعهده پوریا پیمانه، صدرا خادم، صدف نصرالهی، طیبه مرودی زاده و فاطمه بلک مک بود و جا دارد از  صالح محمد پور ریئس و سعید مظفری زاده دبیر هیات تنیس روی میز هرمزگان بابت همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات تشکر کنیم. 
چهارمین جشنواره ورزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه در ۸ رشته ورزشی تیراندازی، پرتاب پنالتی بسکتبال، ضربه پنالتی گل فنی، طناب کشی، شطرنج،  تنیس روی میز و بدمینتون در حال برگزاری است.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها